Bas
Inkluderat i samtliga paket.
- Systemuppdateringar.
- Versionsinformation.
- Tillgång till hjälpcenter.
- Kunskapsartiklar.
- Användarforum.
- Hantering av incidenter.
- Användarstöd med möjlighet till löpande debitering.
Lösningar
Med våra servicepaket får du allt ifrån grundläggande support till omfattande experttjänster. Våra månadsabonnemang erbjuder systemuppdateringar, användarstöd, utbildning och mycket mer.
Agda PS Lösningar
Inkluderat i samtliga paket.
Erbjuder trygghet, service via telefon och ärendehantering.
Erbjuder löpande kompetensutveckling, support och experthjälp, vilket ger mycket värde för pengarna.
Designat för att du ska kunna utveckla ditt Agda PS med hjälp från konsulter, support och experter.
Vårt mest omfattande servicepaketet - extra allt.
FAQ
Prenumerationsperioden sträcker sig över rullande 12 månader, där den första månaden räknas från det att du aktiverar ditt servicepaket.
Servicepaketet har en inledande bindningstid på 12 månader. Efter denna period övergår prenumerationen automatiskt till att löpa på obestämd tid, med en uppsägningstid på 3 månader.
Under de första 12 månaderna av den initiala bindningstiden är det möjligt att uppgradera till ett större servicepaket om behovet uppstår. Efter den initiala bindningstiden öppnas möjligheten att byta till ett lägre servicepaket.
Efter att den initiala bindningstiden på 12 månader har löpt ut, övergår servicepaketet automatiskt till en löpande prenumeration med en uppsägningstid på 3 månader.
Om du inte använder hela ditt tilldelade användarstöd inom en given period (månad eller kvartal) kommer det resterande att gå förlorat. Likaså, om oanvänt konsultstöd inte utnyttjas inom en rullande tolvmånadersperiod, förverkas det. Se till att kontinuerligt skicka in era supportfrågor och planera användningen av ert konsultstöd för att maximera fördelarna och undvika att förlora värdefull tid.
Versionsgenomgångar eller SDM-dagar som inte utnyttjats inom 12 månader kommer också att förverkas. Nya versionsgenomgångar och SDM-dagar tilldelas efter varje 12-månadersperiod.
FAQ
För att beställa användarstöd loggar du in på vår Community och registrerar ett ärende till supporten genom ärendeportalen.
Ja, för skriftliga ärenden debiteras minst 5 minuter och för telefonsupport minst 20 minuter.
För att beställa konsult loggar du in på vår Community och registrerar ett ärende till konsult genom ärendeportalen.
Webinars publiceras på vår Community under menyn "Utbildning". Registrera dig för de webinar du vill delta i. Under "Övrig information" anger du att du har ett servicepaket.
Logga in på Draftit Lön Expert eller Draftit HR Expert med det användarnamn och lösenord som du fått från Draftit.
Kontakta din säljare för att diskutera hur du kan omvandla Service Delivery Manager (SDM) till ett servicepaket. Exempelvis om du har SDM men vill gå över till Diamantpaketet.
Definitioner
Kompetensutveckling genom webinars ökar kunskapen om Agda PS och stärker användarnas förtroende i hanteringen av både löner och systemet. Boka via Community under "kursutbud". Två webinarier ingår per år i Silver, Guld och Diamant-paketen. Nya tillägg läggs kontinuerligt.